Հարգելի՛ աստվածաբաններ, շնորհավորում եմ բոլորիդ նոր ուսումնական
տարվա կապակցությամբ: Մաղթում եմ բարեհաջող և հագեցած ուսումնական տարի, մեծ հաջողություններ և ձեռքբերումներ և՛ ուսման մեջ, և՛ առհասարակ ձեր կյանքի ծաղկուն շրջանում:

Շնորհավորում եմ   այս տարի ընդունված 4 երիտասարդներին, թեև գիտեմ՝ ոչ բոլորը ուրախությամբ կընդունեն շնորհավորանքս:)…

…երկրորդ կուրսի ուսանողներին, ովքեր արդեն 1 տարվա փորձ են կուտակել և որոշել են շարունակել ուսումը մեր ֆակուլտետում…

…երրորդ կուրսի ուսանողներին, ովքեր այս տարի պիտի փորձեն հասկանալ՝ ինչ է կիսակը, և իրենց մասնագիտական բառապաշարն ավելացնեն ևս մի տերմինով՝ ՇԼԲ:)…

…չորրորդ կուրսի ուսանողներին, ովքեր հասկացել են՝ ինչ է կիսակը և ՇԼԲ-ն և ոմանք պիտի գրեն այդ թեմաներով դիպլոմային աշխատանքներ…

…մագիստրատուրայի առաջին կուրսի ուսանողներին, խորհուրդ եմ տալիս բաց չթողնել հատկապես հայր Անդրանիկի և Հրաչ սարկավագի դասերը…

…մագիստրատուրայի երկրորդ կուրսի ուսանողներին, ու մաղթում բարի ազատում:)…

…ասպիրանտներին մաղթում եմ հաջող պաշտպանություն և մեծ վերելքներ գիտական ասպարեզում…

…դասախոսներին համբերություն և համերաշխություն ուսանողների հետ…

…դեկանատին նորոգ գործունեություն վերանորոգված (ի դեպ՝ շատ գեղեցիկ) դեկանատում:

Մեկնաբանել

